~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Thursday, June 18, 2009

~K.e.h.i.l.a.n.g.a.n~



apakah??

kehilangan...
ala..
korang jgn la salah tapsir..
tajuk jeq gempaq kt ctu..hehehe

huhuh..
smlm aku kehilangan laptop aku..
eh pembetulan..
laptop kompani...huhu

yer..
laptop kompani aku telah dicuri di ofis semalam..
arghhhhhhhhhhhhhhhhh..
aku sangat tension..
banyak kijer2 yg aku wat dlm tu..
xsempat aku nk save kt external hard disk..

punah harapan..
bkn sajo laptop aku dicuri..
4 buah laptop len pn..
habis dikebasnyer..adoila..
apakah?
ko xder kijer len ker pencuri??

dan..
dengan e2..
ingin aku ishtiharkan disini..

bahawa..
aku adalah patah kaki..
utk mengupdated blog!!!!!!!!!!!!!!!!
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..
tension2..

sekian time kasih.
huhuhu.

No comments:

Post a Comment