~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Monday, March 29, 2010

~7 MARCH 2010~


olla semua..
chat ka ri ni..hehehe

chewah..
konon jeq kan aku ni..
bercita2 nk mengupdated blog pader hari cuti..
tp hampeh....
hari cuti..xder nye aku nk mengadap tenet ni..
harap jeq umah ader streamex...tp langsung xdigunakan pd hujung mggu..
yer la..namer pn ujung mggu kan..
bek la aku mengadap hubby aku...;p
ader la gak faedahnyer..kan yang kan???;p

dey...
baper bnyak la aku mengomel di cni..hehehe
ok2..
berbalik pader tajuk di atas...
yer3x..
aku tau..
dh berkurun..baru nk updated..
sila jgn mare pader aku..huhhuhu

ok..
utk pengetahuan semua..
tema adalah meroon+ putih yer..
so..
layannnnnzzzzzzzz pict...ngeee

kengkawan ku yg sudi hadir pd hari e2..tq...(*_^)







pengantin lelaki nak berarak..;p





makan damai..=)



so cmner???
ok x tema aku???
merah sgt???
hehehe..mmg e2 pn motip utama aku..ngeh3x..
mmg aku nk merah membara...
wat??over merah??
xper la..jnji aku suker ma..hehehe
sekian sajo utk ri ni..daaa...hehehe

No comments:

Post a Comment