~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Friday, April 16, 2010

~2 in 1~


morning semua...
perghhh...
pg2 lg aku dh mengupdated...
mmg time ni jeq la free..
jap lg dh xfree dah...ngeh3x...
xfree bkn sbb kijer..
tp sbb meng'usha' sesuatu kt tenet..*wink*
hahahaha..

ello2..
walaupun aku meng'usha' sesuatu kt tenet..
e2 tidak bermakne..aku xbuat kijer ok..
org kater..
smbil selam..smbil minum air ma..ngeee...;p

ok..
berbalik pd tajuk..citer ni dh lame dh sbenonyer..
tp aku sajer jeq nk updated..yer la..
kater nk buat kenangn kan..;p

3 mggu lepas..
ofis aku ader buat bacaan yasin..
so fine la kan..
we all pn trun ke dewan utk bacaan yasin tu..

on d way nk ke dewan...;p


side wanita...(*_^)




side lelaki...(^_^)


mc a.k.a pengacara pd hari itu..hehehe


aper yg 2 in 1??
ni aku nk citer la ni..;p
aku igt bacaan yasin jeq semater2..
ruper nyer ader majlis lain..haih..
ni ha majlis nyer...



apekah???
tau x majlis aper???
adesss...
majlis penyampaian hadiah sempena perkahwinan aku..
hadoiiiiiiiiiii...
malu sehhhhhhhhhhh....hahahaha

sumpah...
aku xtau pn ader majlis tu..
majlis e2 dirancang tnpa pengetahuan aku..akekekeke





cuber korang tgk...
pergh...
mc siap leh usik2 aku lg..
abis semua senyum2 besau jeq..
tgk la dlm pict tu...
abis lebarrrrrrr la smua senyum..hahaaha
malu sehhhhhhhhhhh aku..;p

paperpn..
thankz la pada mereka2 yg merancang di sebalik majlis tu..;)
thankz sesangat...
smua tu..amat aku hargai..hehehe

ok..
e2 sajer..heheeh
sekian time kasih..akekeke
daaa..

2 comments:

  1. hi della...
    i wanna be your friend
    please follow me too on my blog...
    thanks...

    ReplyDelete