~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Wednesday, August 5, 2009

~M.A.S.K~



hehehee..
ni bkn mask rider ok..
ni mask nk cegah H1N1 tu ha..

ooo..
sejak 2 menjak ni..
banyak jeq kematian yg disebabkan H1N1 ni..
dh 9 org k setakat ni yg aku tau..
apakah??

serius...
mulai skang..
mari la samer2 kiter mengambil lgkah berjager2..chewahhh...

ooo...
saper tau..
kt maner ader jual mask yg mcm ni..



yer..
yg ni ala2 mcm doc pakai klo surgery tu..
aku nk beli ygm cm tu..
yer la..
klo pakai tudung kan..
sush klo nk pakai yg cmni..



apakah??
mcm maner nk pakai bnder tu..
klo ko pakai tudung..
unless la..
klo telinga capang..
so seanng la kan,even pakai tudung pn..
still leh sangkut kt telinga..hua3x...

ari tu..
aku ader usha kt farmasi..
dier xder jual yg mcm doc tu..
dier jual yg mcm biaser pnyer..
so..nnti nk kener usha lg..

heheheeh..
korang cmner??dh beli utk mencegah??chewahhh..
aku bkn aper..
aku ni ha..dh ler nek public transport..
agak bahayer la..klo xpakai kan..
nak2 klo nek train tu..haih
xper2..
nk kener cari cpt2 ni..huhuh

ha korang..
jom cegah sesamer..
mari kiter menkayer kan farmasi..
tp kan..korang jgn beli mask yg mcm ni..



apakah??
or mcm ni..



hahahaha..
daaa..


No comments:

Post a Comment