~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Tuesday, August 25, 2009

~Pencegahan H1N1~



fuh..fuh...
blog adalah bersawang..
apakah?
sejak akhir2 ni..
aku adalah malas nk updated ok..
naper ek?

xper la..
myb kemalasan melanda aku kot..heehhe
xdpt la nk tlg...ngeee

tp kali ni..
aku gagahkan gak la..
walaupn malas nk updated..
sbbnyer..
citer ni dh berzaman dh..hahaahaha
baru nk updated ok..haih..

ok..
bnder ni..
aku beli dh lamer
plus..ader aku dpt dr nad..
tq nad..hehehehe

tada...mask oltromen..hahahaha (nad yg ckp ok)





ni plak sanitiser...ngeee


aper sanitiser tu??
ala..dier mcm ala2 basuh tgn tnpa perlu mmbilas ok..
heheheh..
perlu ker?
perghh....
perlu beb..
sbb ia salah satu pencegahan h1n1..

yer la..
mana nk cari air..
klo tetiber ko terpegang sesuatu yg was2..
apakah?hahahaa
kirenyer leh trus basuh tgn ngn bnder ni la..=-)

ala bnder tu..
ko just pakai mcm lotion jeq..
tnpa perlu mmbilas ok..
very easy ma..heheeh
chewahhh..
mcm promote la plak...hahaahah

ok kengkawan...
mari kiter mencegah wabak ni..
mencegah lebih baik dr mengubati..
daaa...


1 comment: