~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Friday, January 8, 2010

~janGan BergeRak!!~




oit..
aku kater jgn bergerak..
jgn bergerak la..hehehehe

eceh2x...
ni yg nk berlagak ngn korang ni..;p
pasai aper??
pasai aku ader bnder ni..;p




yezza...
korang penah nmpk x bnder mcm ni??
ala..
mcm csi or fbi pnyer tu la..
identiti pengelana diri yg aku ni kastam ma..;p

ok2..
meh aku explain ckit2..
kirenyer,aku kan bdn berunifrom..
so,we all diberi bnder ni..
utk we all mengepung or me "rush" or menjalankan operasi mencegah..
setiap kali menjalankan operasi..
we all wajib tunjuk bnder ni..hehehe

close up..


cover depan..(*_^)


tp harus diingatkan yer u all..
aku xleh suker2 hati menyalah gunakan bnder tu..
bahayer ma..
even klo bnder tu hilang pn..
bnyak report aku kener buat..
adess...
tp aku raser..aku jarang guner bnder tu la..hahahaa
tp xper..
dh adertu..
dh cukup bgus la kan..;p

so..
sekian saje utk ri ni..
selamat bercuti semua..
daa..


No comments:

Post a Comment