~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Wednesday, January 6, 2010

~periksa??~



adesss..
aku igtkan..
dh age2 cmni...
aku xyah berdepan ngn perikse2 ni..

terigat aku zaman2 aku study dulu..
adoyai..
aku bacer buku smpi tertonggeng kau..
gilossssssssss...
tp e2 zaman dahulu kala..
zaman2 otak fresh..

adessssssssssss....
skang ni?zaman otak beku??
pn still kener study gak..
huarghhhhhhhhhh...='(

jpa pnyer pekse 4/2..adoila..


kastam pnyer borang pekkse..


buku2 yg aku wajib baca..


hoi..
sgt la mencabar nok2..
e2 baru 2 buku..
ekau lum tgk buku2 len yg aku xtepekkan dictu..
apakah??
ok utk pengetahuan korang..aku mmg wajib ambik semua pekse2 tu utk mndapatkan pengesahan dlm jawatan aku skanf ni..
dgn erti kata len..klo aku xambik+lulus smua pekse n latihan2 kastam..
maka dgn automatiknyer..aku tidak akn dpt permenent dlm kerajaan..
ada paham???
perghh...
maner nk kawen lg..mane nk study lg..

huarghhhhhhhhh..help2..

buku..


vs

kawen

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

stressssssssssssssssssssss ok....=(



xper...
chaiyok2 della..
ko boleh pnyer..(kater ku dlm hati..)
(*_^)

2 comments:

  1. Dah macam tu kaedahnyer nok..
    nak buat mcm mana..
    masa kau mengahrap dapat kastam dulu,
    masa zaman kita borak pakai WINDOWS mesenger,
    mesti kau tak tepikir pasal exam2 ni kan..
    hahahaha...
    well, belajo rerajin k..
    buku panduan isteri solehah jgn lupa baca jugak tau..
    hehehehe... :P

    ReplyDelete
  2. oit mok..
    buku pnduan solehah tu..
    ekau la belikan buku utk aku..
    kompom kau bacer tu dulu..
    dr aku bacer smua akta2 yg berkaitan..
    adesss

    ReplyDelete