~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Monday, January 4, 2010

~new YEAR~



wink..(*_^)
dh baper ari kiter meningaalkan 2009..
now 2010..
yezzz...
tahun 2010 yg bakal merubah status aku as wife..;p
or myb as mum..hahaha
wat???
klo dh rezki??nk wat cmner kan?kan yang kan?kan??
(euuuuuu..sgt gatal aku d ctu..wakakakak..;p)
paper pn..moga2 taun ni..membawa tuah dan berkat pade diri ku..
dan semua insan di dunia ni..
aminn...

ok..
berbalik pd tajuk..
korang smbut new year kt maner eh?
aku??aku smbut new year kt umah ma..
btul..xtipu ok..
esoknyer baru aku lepaking ngn en tunang+kengkawan..

tp harus diingatkan eh..
aku lepaking ngn en tunang dulu..
den baru lepaking ngn kengkawan ku..hehe

teluk kemang here we comeeeeeeeeeeee...;p


suasana kt cna...


kengkawan ku yg weng2..ahahaha


us...(*_^)




sgt sporting ngn dier all ni..
i like..aummmmmmm..hahaha
we all bermndi manda smpi muntah ok..ngahahah
tp syg nyer..aku raser mcm xchat plak tetibe..
so by tghari tu..
aku surrander nek kt pantai dulu..
just tgk dier all beruska ria dr gigi air jeq..=(

wakakakaka...
tp sumpah lawak nok..
ko terbalik kt pelampung tu..auwwwwwww
mak xckp saper ok..ngahahaha
tp..
huarghhhhhhhhhhhhhh...
badan adlaah gelappppppp...
oh noooooooooooooooooooo...
cmner nk nek pelamin ni..adessssssss..hahaha

but..
overall..we all enjoy la..
beruska ria bersame kengkawan yg lamer xjmpper..
psss nok2..
nnti raser2 nk ronggeng lg..
jemput la aku ok..
daaaaaaaaaaa...

1 comment: