~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Thursday, October 29, 2009

~berAkhirnYA saTu peNanTian~



alhamdullilah..
akhirnya surat yg ditunggu2 smpi gak kt umah aku..
surat yg bakal mengucar ngacirkan idup aku..chewah...;p

yer la..
kucar kacir la beb..
surat tu yg akn bgtau aku pnyer penempatan kt maner..hahaahah
bis..
klo kner cmpak jejauh cmner?
sabah sarawak ka?
mau xkucar kacir aku..=(

surat itu..;p


syukur yg tak terhingga kehadrat ilahi..
finally..
aku di campak kan di cni...




yezza...
KLIA...
alhamdulillah..
tak la jauh maner pn if aku nk p KL kan..
motip nk p kl?hahaah
yer la..
kener berpikiran jauh..
if dh kawen nnti.
of coz la kener duduk dgn en suami plak..auwwwwwwwwww..hahaha
so kirenyer nk ulang alik pn ader transport ma..;p

ckp pasal transport..
adoiyai..
we all dh decide dh..
insy lepas kawen..duduk kt area bndar tasek selatan..(insy.)
so senang la aku nk p kijer kan..

dh klo namer nk p klia..
of coz la kener nek klia express kan?
so aku pn menggodek la website klia..
skali..hambik ko..

sila besarkan gambo utk lebih jelas..


apakah?
rm250 beb monthly pnyer travel kad..
adesssss..
gempak...sob..sob..(cmner ni yang?)

den konon2 nk bli ari2 la kan..
tgk kt website dier..

hambik skali lg..


rm26.50 tu one way...
apakah??
streeeeeeeessssssssssssssssssssss!!!
bis..
klo 2 way??
lu pikir la sendiri beb..

nyway..
paperpn aku bersyukur sesangat..
sbb dpt kt klia tu..
xper la..
of coz la ader pro n contra kan..

lastly..
so kepade mereka yg nk p overseas tu..
klo nek dr klia..
roger2 la aku k..
aku sedia mmbantu..ahaks...hahaaha
daaa..


No comments:

Post a Comment