~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Friday, October 30, 2009

~ reZeki nAk kaWen??~


korang penah dengo x..
org dulu2 ckp..
klo nk kawen tu..insy la ader rezki nyer nnti?
xyah nk dok pening2 pasal kawen?
kehidupan lepas kawen la?cukup ker x ekonomi nk kawen la?
korang raser2..korang percayer x?

aku??
of coz la aku percayer..=)
insy..kiter klo niat btul nk kawen..
ader la jalan nyer nnti tu..

alhamdulillah..
lg beberaper bln nk kawen ni..
aku dpt offer surat tawaran bekerja dgn goment..(*_^)
e2 rezki nk kawen aku..
alhamdulillah..
syukur kepada mu ya allah.

n..
smlm rezki bagai dicurah3x..
smlm hati aku mcm membuak2 nk jmper en tunang..
ntah la ek..aku pn xtau naper..
tetiber aku raser nk jmper dier..
padahal b4 tu..aku dh jmper dier..

reaksi en tunang??
dier biaser la..klo ari2 bekerja ni..
agak liat ckit nk jmper aku..;p
btul x en tunang??
(ya ampun yang..hahahaah)
tp smlm..dier tetiber mcm on plak..
aku??aper lg...
hip hip horeeeeeeeeeyyyyyyyyy..(smbil joget2..hahaha)

seperti yg dirancang..
we all pn jmper la utk dinner toghether2..;p
den tetiber..
dier serah surat kt aku..
hoh?apakah?
xkn la dh besau2 gini men tulis2 surat cinta lg kan..hahaha
very suspen u all...;p

alhamdulillah..
biler aku bukak surat tu..
uper2 nyer surat ini..



ya allah..
syukur tak terhingga aku ke hadrat ilahi..
kali ni..
rezki nk kawen en tunang plak..
dier di nekkan pangkat plak di saat lg beberapa bln kami nk kawen ni.

alhamdulillah..
syukur2x..
benar la ckp org..
insy klo niat btul nak kawen..
jalan or rezki tu sentiasa ader utk kiter..insy.

paper pn..
tahniah yang..(^_^)
syg bangat samer kamu..
moga2 maser akn dtg..kiter akn lebih sukses n dimurahkan rezki.
amin.





p/s : pssst yang..u are so sweet ok.sajer jeq xnk bukak surat tu sbb nk suh i bukak 1st kan??hehehe.luv u yang..(*_^) .


No comments:

Post a Comment