~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Monday, October 26, 2009

~peNantian suatu penYeksaan~



alhamdullilah..
walaupn penantian suatu penyiksaan..
namun saban hari..
aku tetap seorang penunggu yg setia di peti surat rumah ku..;p
(very skema..hhhhahaa)

akhirnya..
ia btul2 mmbuahkan hasil..
alhmdllah..(*_^)

urusan seri paduka yer u all..jeng3x..;p




dier klo urusan2 seri paduka ni..
msti sama ada kener pggil interview or pggil kijer..=)
(psst..xtau la kan klo ader pggilan len..hehehe)

ala..
kompom u all dh tau dh pasal ni..
very dh basi..hahahaha
n disebabkan aku adalah malas nk updated..
kompom korang tau dr org len kan..;p

surat tawaran..(*_^)


so yup..
rezki org nk kawen..
aku dpt tawaran ke pelantikan tetap ke jawatan kastam..
huhuhuh...
lamer beb aku tggu jawatan ni..
almost 1 year ok..

udah ler kener test fizikal la bagai..
tp disebabkan aku ni bijak la sgt..;p
so aku dpt la calon simpanan jeq..
valid 1 year ok..=)
so wat?
ko igt senang ker nk jd calon simpann ni..chewahhh (angkat2 kening)

biaser la kan..
procedure nk masuk goment ni.
ko kener wat medical chehk up n akuan bersumpah..

yez..
atas keprihatinan en tunang..
aku pn wat la medical chehk up kt klinik ni..



i likeeeeeeeeeee...
xsmpi 1 jam ok aku wat kt klinik ni..hhehehe
very easy going..hahaha
tq en tunang..lalalalaal ;p

horey...
dh disahkan sihat oleh doc..



lepas ni tggal wat akuan bersumpah plak...hehehe
oo..
by d way..
utk pengetauan korang..
aku xtau lg ok aku ener cmpak kt maner..
adessss...
dag dug dag dug..
kener tggu lg satu surat dr kastam plak..
adoila..cuak beb...
moga2 kener tmpt yg dekat ngn en tunang..=)

ok..
sekian sajo utk kali ni..
daaa...


No comments:

Post a Comment