~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Friday, October 30, 2009

~ mAri bErpiNdah~



bnyak btul bender berlaku dlm diary aku bln ni..cheewahh..;p
ari ni..aku last day kt office..
bnyak btul kenngan kt ofis ni..
sedih btull..sob..sob

mereka yg bnyak membantu..=)




kami yg rock..=)




yezzz...
aku akn merindui smua mereka2 yg di atas..
selamer aku bekerja di ctu..
banyak yg aku pelajari dr mereka2 semua..='(
thankz 4 everything..(chewahh..mcm putus cinta..;p)

ok..
now aku nk citer pasal umah plak..
esok aku last kt umah sewe aku.
yezzza..
aku akn berpindah ke umah len...
(psst..e2 klo dpt kuartes la)
so sementara tu..insy aku akn tumpang umah kawan aku+balik kg..

transform..hohohoh


close up..;p


kepaler adalah pening tgk bilik aku..
tp now..idak ler serabut mcm tu lg..
tp ckit2 bersepah ader la..hahaha

n insy..
ri ni aku akn setelkan smua..
so esok adalah sesi mengankat barang..hehehehe
gud luck 2 en tunang n d geng..
(sbb dier yg tlg angkatkan barang..hehehe)

so buat semua..
wish me luck kt tmpt baru nnti k..
n utk pengetahun smua..
aku pn xtau la kan kt cna ader tenet or not..
so pasrah jeq la labu..
if ader..
jgn terkejut la aku leh on9..akekeekek

sekian sajo utk ri ni..
daaa..


No comments:

Post a Comment