~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Wednesday, December 30, 2009

~boRang H.I.V~


samat pagi semua..
aku luper nk updated pasal ni..
2 mggu yg lepas..
aku cuti lamer sbb nk uruskan pasal kawen2 ni..
lamer la sgt kan?
lama wat??
dr ari rabu smpi ari ahd ma

n..
as result?
sempat gak la aku membooking mak andam..fuhhhhhhh lega
n yg xbesh...
urusan borang2 utk kebenaran kawen ni..
we all xsetel lg..
xsempat kau..huhhu

ok..
as u all tau..
negeri johor,satu2 nyer negeri yg menetapkan syarat
utk di interview b4 kawen..
(psss..xtau la klo ade negeri len pn samer)

yesss...
interview u all..
mcm interview nk kijer plak aku raser..
apakah??
seriauuuuuuuuuu...hahahaha

ok..
ilex2...ko boleh pnyer..
(kater aku dlm hati..hahaha..;p)

borang h.i.v test utk org johor..(*_^)


close up borang..


sampul..siap tulis jabatan agama johor tu..


maka..
dgn tertulisnya di borang n sampul jabatan agama johor..
dgn e2..secara rasminya..
aku xleh wat test hiv ni kt kl..
adesssssssssss..
wat penat jeq aku bawak..apakah??
very straight u all..hohohoh

xper2..
bln 1 nnti..
we all balik..
menyetelkan segala hal yg perlu disetelkan..
sekian sajo utk ri ni..
daaaaaaa..

2 comments:

  1. yeker nok xleh wat saringan hiv kat tempat lain?mmg dh termaktub ke dlm borang 2 kena buat kat jhr jer?

    ReplyDelete
  2. yezzz dear..
    raser xleh ambik kt selain johor..
    tp leh wat kt maner2 dlm negeri johor..huhuh

    ReplyDelete