~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Thursday, April 16, 2009

~ ciNdErELLA stOrY..;p~



heheheeh..
apakah?
cinderella??
aku???
myb..hahahahaha

ok2..
disebbkan ramai kawan2 aku suh publish kt blog..
aku publish jeq la..
so wat??
at least..
aku akn kenang citer ni..hahaha

ni bkn pasal citer cinderella karton tu yer murid2..
ni citer cinderella version aku..muahahahaha
adoila..
biler kenang2 pasal tu..
msti aku nk tergelak xpn aku sengeh sowang2..hahaha..;p

citer dier gini..
mggu lepas kot..
on d way aku nk blik kijer tu..
mcm biaser la..
tggu train kan..
skali biler train dtg..
ramai daa..

ok la ramai kan..
aku masuk jeq la..
seb bek badan aku mmg kecik ok..;p
so dpt la sumbat kt dlm train tu..
by d time train nk tutup..
adalah mak cik ni..
berdesup masuk kt dlm train..
hoiiiiiiii..

apakah??
korang tau aper jd?
of coz la xtau kan..;p
eeee...
kater citer cinderella..
of coz la ader ala2 cinderella yer murid2..;p

adoila..
skali sandle aku..
leh termasuk dekat celah bedah gap kt landasan tu..haahahah
apakah??huh
ala..
kan antara train ngn landasan tu..ader gap kan?
ha..kat ctu la dier jatuh..huarghhhhhhhhhhhhhhhh



"mak cik..ni smua ko pnyer pasal ok"..sob..sob..=(
kirenyer..
kt dlm train tu..
aku pakai satu jeq sandle..hahahaah
seb bek crowded..
org pn xprasan..(tp klo dier org prasan pn..lantak la kan..hahaa)

dlm train tu..
paler otak aku dh berlegar2 cari idea..
cmner nk blik umah..
yer la..korang bayangkan la..
xkn ler nk jalan gune 1 sandle jeq..
udah ler nk panjat tgga la bagai..
adoila..
jap g..
org igt aku gilo plak..hahaha..

seb bek maser tu..
cik einy tumpang tido umah aku..
aku kol dier..
suh bawak siper..
den kesudahannyer.
aku pakai jeq la siper yg cik einy bawak tu..
hahahaah..
tq la einy..
ko ler penyelamat aku..muahahahaa..

ok..
kepader pak cik2 guard rapid kl..
yg slalu jalan kt tepi2 landasan tu..
klo anda jumpa sandle sy..
"u are not my prince ok!!"
sbb sy dh ader my prince charming..hehehe..
luv u yang..nghahaaha.
(lantak la kan..blog aku..;p)

ooo...
lagi satu..
pliz eh pak cik2 guard..
xyah la nk cari saper empunya sandle tu..
sbb sy xkan mengaku e2 sy pnyer..muahaahahah
(pssss...bajet ader org jmper la sandle aku tu..hahaaha..lariksssssss)



wat??
kater citer cinderella..
kot la..
btul si pak cik or abg2 rapid wat mcm kat atas tu ker..muahahahahaah..lariks..;p

ok..
sekian sajo utk ri ni..
heheheeh..
daaa..



4 comments:

  1. sungguh jauh imiginasi kamu...huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. hehe..sowie tumpang gelak jap.
    cian kamu...

    ReplyDelete
  3. hehehe..
    xper..
    e2 la..
    sian kan kt aku..
    seb bek ader cik einy..
    klo x..
    mau aku berkaki ayam..hahaha

    ReplyDelete
  4. uh...
    nasib baik aku tak de di tempat kejadian...
    ngahahaha..........

    ReplyDelete