~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Monday, April 20, 2009

~naSi oh Nasi..;p~



ok..
disebabkan laptop aku masuk icu lg..
so xdpt la aku nk updated citer pasal ni..
aku igt..nk updated ari jum lepas..
tp malas..
sbb pict nyer..aku xleh transfer..hahaah

so dh alang2 aku transfer ni..
(tq sifu..sbb transfer kan pict ni kt laptop ko..hahaha)
aku updated jeq la kan..
dulik r..
if dh lamer pn..;p

ok..
gini citer dier..
ari khamis lepas..
4 d 1st time in my life..
aku masak nasi..
haip..
bkn masak nasi 1st time ok..
tp masak nasi guner dapur gas 4 d 1st time..huhuhuh
seriusssssss
maser aku study pn..
aku masak nasi guner rice cooker..
tetiber ri tu..
aku kener masak nasi guner dapur gas ok..
very dont likeeeeeeee...hu3x

hhuhhuhu..
hanya mereke..dan mereke..dan mereke jeq yg tau..
naper aku masak nasi guner dapur gas..=)

n
sebagai hasilnyer..
mcm biasa la kan
klo dh namer 1 st time tu..huh
wat???!!
ellooo..
xhangit ok..
jgn pndai2 wat andaian eh..wek..;p

hmmm..
cumer..
hmmm..
cumer..
hmm..
cumer keras n banyak kerak jeq ok..hahahahahaha..lariksssssssssssss..;p

ok wat??
dr hangit kan?
btul x yang??lalalalala..(*_^)
serius la xhangit..
meh aku tunjuk bukti..

c..banyak kerak jeq kan..lalalala..;p


hehehe..
pas2..
aku ngadu la kat my fiance..
wat muker ala2 sedih ckit..
wat muker ala2 mnjer ckit..
kenyit2 mater ckit..
den?guess wat??
yessssssssssssss...
misi berjayer..hehehe
dier ajak aku p bli rice cooker ok..lalalalala..

so keesokannyer..
p la meneruskan misi mencari rice cooker..
usha pnyer usha..
aku pilih yg ni..

bli yg murah2 jeq dulu..hehehe


close up..


hehehe..
ok la kan..
dr aku masak nasi keras..
jnji ader rice cooker..
btul x?

nyway..
tq yang..sayang bangat samer kamu..(*_^)
tq sbb memahami tunang mu ini..hahahaha...;p
bln depan bli cerek karen plak eh..pas2 bli blender..
pa2..bla..bla..bla...hahaha..larikssssss..;p
paper pn..
u are d besh r yang..hik3x..(^_^)
wat??
blog aku.suker la kan..lalalalala..;p

ooo..
of coz la bkn e2 sajok yg aku ambik kan..hehehe
kater dier syg aku...
so aper yg aku ambik..
dier la yg bayar..hahaha..larikssssss
(psss yang..tq pasal smua barang yg u bayarkan tu tau..syg samer kamu=>)

ok..
sekian sajo utk ri ni..
nnti klo ader citer besh..
aku updated lg k..
daa..


No comments:

Post a Comment