~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Monday, April 20, 2009

~ kAnAk2 RiBeNa ~



huhhuh..
laptop aku adalah xsiap lg..
so sush ok..
aku nk updated..

yer la..
sush ler aku nk transfer pict dr hp ker pc..
pc ader lak bluetooth ek..
ooo..bdw,aku cumer mgharpakan bluetooth jeq
almklumla xder device nk trnsfer..huhuh
adoila..
so segala pict yg aku snap..
terbantut sudah aku nk updated..;p
(alasan malas nk updated..ahahah)

ok..
meh aku citer pasal kanak2 ribena plak..;p
naper kanak2 ribena?
sabola..nk citer la ni..;p

seperti yg diutarakn oleh mok dlm blog dier kt cni
so we all pn jmper la kt tmpt biasa n waktu yg dijanjikan
ala..
si mok tu ha..
ngidam katernyer nk mkn sate abg cheras tu
haih..
ntah aper yg di "ngampreng"kan oleh abg tu..
smpi mok termmpi2 nk mkn sate tu..hahaha..larikssssss

mcm biase..
lepas pang pong pang pong..
citer bedah e2..citer bedah ini
(sowi mok..tiru ayat ko..hahaha)
we all pn raser bosan plak lepak kt ctu..
so aper lg..
blah ler tmpt len..hahahaa

we all decide lepak kt tasik permaisuri..
nyaman ckit ok..hehe
(nyaman xnyaman r..;p)

layanzzzzzzz pict lu..







oo..
ni blum kanak2 ribena lg ok..hehehe
maser smpi cna..
we all dok la berjalan2..
skali ternmpk taman permainan daa (ayat skema..;p)

so aper lg..
kanak2 ribena la we all..hahaha
seb bek mlm..
2 huda n mok..
korang mmg xleh blah ok men permainan gayut tu..
mcm bdk2..hahahaa
mcm tarzan pn ader aku tgk korang ni..hahaa..larikssssss...

pict kt buaian..;p (mok..bik pict candid ok..huh)


pict aku nantok..hahaha


pict nok kesepian..muahahaha..larikssssssss..;p


lepas setel bagai..
lepas meluahkan kecelaruan masing2..
lepas meredekan segala kesulitan..
lepas segala la bagai..;p
so we all pn..
blik ke rumah masing2..

sonok ok..
tgk family bawak anak masing2 men kt taman tu..
lega jeq pemikiran..
cool jeq..
siyes nyaman..hmm

ok..
e2 sajo utk tatapan kali ni..
sowi eh..
ayat adalah bercelaru..
do no y..hahahaa
daaa...

No comments:

Post a Comment