~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Tuesday, April 28, 2009

~tAMaT pErkhiDmaTaN~

huhuhh..
disebabkan laptop aku dh ader..

so senang la ckit klo aku nk updated blog ke bagai..hehehe



aper yg ader dlm bakul tu ek??huhuh
ok ..
actually bnder ni dh lamer dh aku snap..
tp mcm yg aku ckp..
aku xtau nk bluetooth kt celah maner..ngeh3x
so alang2 dh dpt blik laptop aku ni..
aku uppdated jeq la maner pict yg ader..

tamat perkhidmatan?
aper yg tamat??

huhuhuh..
meh tgk aper yg ader dlm bakul ni..

huhuh..my contact Lense..

nyway,special thankz tu bnder ni..
sbb pasal dier la..
aku raser..
muker aku len ckit maser aku bertunang tu..hohoh
dulik r..
klo korang xraser muker aku len pn..hahahaha
paperpn..
jasamu tetap ku kenang bebeh..(*_^)

pada mereka yg xprasan CL aku warne aper
actually..aku ambik warne grey ok maser tu..hehehe
xnmpk??
dulik r..hahaha
ader aku kesah?lalalalala...;p

sumpah..
contact lense tu..
sepanjang hayat dier..
aku cumer pakai 3 kali jeq ok..hahaha
padahal..
riwayat dier klo ikutkan 1 bln tuuuu..huhuh
(psss..e2 xtermasuk aku teste2 pakai..;p)

oo..
aku adalah xkuase ok nk pakai tiap2 hari..
klo setakat nk p ofis nk pakai...
xkuase nok i...hahaah..
e2 pn..aku pakai time p jauh2 jeq..hehehe
(psss yang..jgn serik eh sponser time kawen nnti..lalalala..;p)

ok..
sekian sajo utk kali ni..
daaa

No comments:

Post a Comment