~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Thursday, April 30, 2009

~haRi KhidmaT pElaNgGaN~


huhuhhu...
semalam,leh dikatakan 1 hari aku xder ofis..
maner aku p?
adalah.........;p

ala..
aku bkn p meronggeng ok..
aku adalah seorang pekerja yg baik eh..lalalala..;p

siyes...
aku mmg baek..hahaha..
yer la..
maner xnyer..
p menawarkan diri utk menjaga booth kt cni..



ha...
tau x kt ner?
dh terang lagi bersuluh ok..;p
ala..
xtau gak??
ok2..
ni logo dier..




heheh..btul!!!!!!!!!!!!!
UPM..(*_^)
hahaha..sbb tu la aku ngn kawan aku mengofferkan diri ..
nk jager booth kt cna..muahahaha

actually..
UPM smlm ader wat hari khidmat pelanggan..
den..
kompani aku terpilih menyertai booth kt cna ok..
e2 yg kener ader staff kt cna tu..ngeh3x

promote kompani..;p


booth we all..(^_^)


muahahaa..
booth2 len..
xsempat nk snap ok..
ello..
famus ker booth dier all tu aku nk snap..hahahahaah

tp serius..
mmg xterpk nk snap..
sbb bz kot..
(psss..bz ker??hmm..bz la kot..usha staff2 upm..hahaha)

oo..
tp pling besh p cna..
sbb dpt mkn freeeeeeeeeeeeee...yehaaa..
hahahaha...

mee hoon sup..nyum3x


ngn air teh..


sedap ok mee hoon sup dier..
serius..
mcm mee hoon ala2 johor gitu..huhuh
tp aku xtambah ok
kater mkn ckit kan..muahahaha..lariksssssss

ala..
pembuka n penutup mknn dier..
aku luper nk snap ler..
gelojoh tahap cipan..
smpi luper nk snap..hahahaha..;p

ok..
e2 sajo utk ri ni..
sekian..

No comments:

Post a Comment