~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Tuesday, May 19, 2009

~b.A.t.O.K~





sejak menjak ni..
saya adalah batok melampau ok..
ello..
tp xder selsema ma..

aku mggu lepas..
2 hari ok aku xdtg ofis..
aku demam..
huhuh..
tp skang alhamdullillah..
dh chat..
cumer batok jeq..
xok lg..=(

nyway..
thankz 2 my sayang..hehehe
sbb die blikan ubat ni..



c..
banyak ok dier blikan aku ubat..hahaha
tq yanggggg...
sayang bangat samer kamu..(*_^)

actually..
2-2 ubat batok tu..
xsengajer terbeli..
maser blik umah tu..
aku luper nk bawak blik
cap ibu n anak..

skali maser aku dinner ngn dier..
pnyer la terbatok2..
pas2 aku ckp ubat tinggal kt ofis..
den..
dier blikan plak breacol ngn gula2 woods tu..

huhuu..
biler smpi umah jeq..
aku trus tido..
luper nk bawak kuar ubat batok tu..hahaha
skali ambik ko..
smua aku bawak p ofis..ngeh3x..

nyway...
tq yang..
sayang bangat samer kamu..
sekian sajo..
daa..

(psss...doakan aku cepat sembuh k.penat r batok2 ni..=< )

No comments:

Post a Comment