~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Tuesday, May 26, 2009

~DieR puNyER~



hallu..
della in d house..hahahaha
ok2..
kan mood aku adalah malas nk updated kan?

tp xper...
disebabkan korang..
aku gagahkan gak mengupdated..miahahaha
wat??
lantak la klo xder org bacer pn..
ader aku kesah??hahaha

ok2..
sila jgn ambik hati ok..
e2 ayat2 nk sedapkan hati jeq if btul xder org bacer..akekekeek
tp i tau..
u bacer kan yang...
kan??kan??hahaha..lariksssssssss..;p

ok..
ni nk citer pasal persiapan lg...hehehe
derrr..
kan aku dh ckp,lepas ni..
korang kener biasakan dengo aku berceloteh pasal ni jeq..hik3x
sila jgn tuko channel ok..;p

n3 b4 ni..
kan aku ader citer..
yg we all ade letak deposit kat kedai jam kan??
konon2 mcm booking la gitu..
tp guess wat??
ari sabtu ri tu..
my fiance ajak p kedai jam len..
dier ckp..
kawan ofis dier..
kenal tokey jam tu..miahahaah

we all..
konon2 nyer nk usha jeq la kan..
yer la..
klo setakat leh kurang 20,50 hinggit jeq..
bek xyah..
udah ler dh letak deposit kt kedai tu..huhu

skali biler masuk kedai..
bang..
proses tawar menawar bermula..hahaha
tp sadly..
jam esprit ngak ado kt ctu..
jam seiko yg beliau suker jeq ader..huarghh...sob..sob

tawar pnyer tawar..
skali harge leh kurang smpi rm300 tuuuuuuuu..
adoila..
mmg saiko giler ok..hahaha
bkn seiko ok..saiko..miahahaha
gilo babeng pnyer leh dpt murah..hahaha

tp tokey tu kater..
dier leh bagi harge tu..
if bayo cash..
wow!!!
pling...
mater beliau dh bersinar..hahaha..

so aper lg..
sambo la trus..hahahaa

seiko criteria..tp bkn limited edition pnyer ok..hehehe


close up..


miahahaha..
ya ampun yang..
guek sudah publish..hahaha
e2 la..
saper suh i pegangkan..ahahaha..larikssssssss

oo..
jgn di tnyer deposit yg dh letak kt kedai jam len tu..
myb burn la kot..hu3x..

tp tgk ler nnti..
myb burn separuh jeq kot..
sbb aku myb ambik jam kt kedai tu..huhuh
e2 pn..
if xberubah hati la..kui3x..

ok..
e2 sajo utk ri ni..
daaa...


No comments:

Post a Comment