~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Monday, May 18, 2009

~P.eR.S.i.A.P.a.N~



huhhu..
sementara aku ader bnder nk citer ni..
bek la aku citer ok..

ooo..
lg satu..
aku raser..
lepas ni..korang kener bisakan diri..
dengo aku citer pasal persiapan..
persiapan aper??
hehehehe....
persiapan kawen la...
ape lg..wek ;p

ok..
bg mereke yg xtau..
we all ikat 1 taun jeq utk tempoh pertunangan..
so insy..
dlm bln 3 taun depan..
berlangsung la our big day...
insy...(^_^)

so..
korang raser..
klo kire2 blik..
ni dh nk masuk bln 6 ni..
aci x..
klo we all dh wat preparation 4 majlis tu?

asal lak xaci??
kener la bli barang ckit2 ok..hahaha
(siap nk mara2 plak..;p)
i xmmpu nyah..nk bli skaligus barang hantaran..;p

so..
ni nk citer pasal preparation 4 hantaran..
ari sab2 ari tu..
kan my fiance ambik i kan..
so we all decide la nk p tgk wayang..
tp kali ni bkn kt times square ok..
kt leisure mall..

we all tgk citer star trek..
not bad la citer dier..
menarik n lame plak tu..hahaha

ok2..
citer pasal persiapan tu..
by d time dh bli tiket..
we all igt nk usha jam 4 hantaran..
tp usha jeq ok..
no money no talk..hehehe

so..
we all pn masuk la satu kedai ni..
dlm banyak2 kedai jam yg we all masuk kt leisure mall ni...
cumer kedai ni jeq..
mcm banyak ckit choice..

udah la tu..
salesman dier..
mmg pndai bercakap ok..
ko bayangkan..
dier leh yakinkan my fiance suh bli jam brand ni..



apakah??
gilo ker per??
seiko tu bai..
tp my fiance pn..
dier mmg minat jam seiko criteria tu..
gilo!!!

udah la ujung bln..
ngak ader wit..
pas2 nk bli jam tu plak..
apakah?
maner nk cekau wit..

tp salesman tu kater..
we all leh booking dulu..
den biler ader wit..
leh trus bayo n ambik..

pas2..*pling*
mater we all dh bling2..hahaha
siot pnyer salesman..
mmbuatkan we all teruja nk pilih jam

pas2 bermula la episod memilih jam..
aku igt dier memain jeq nk bik seiko tu..
skali btul da..
berkat kerajinan salseman tu..
my fiance ambik criteria limited edition ok..
demmmmmmmmmmm!!!
sangat jeles!!huhuhu
5 ribu org jeq leh pakai limited edition tu kt dunia ni wei!!

aku pnyer??
aku pnyer sempoi jeq..
espritt..huhuh
dier pnyer jam mahal giler ok..
nak2 special edition..
5x ganda jam aku..huarghh...
ngelatttttttttttt!!!
tp xper la kan...
dier yg bayo..hahahaha..lalalalala..

maser tgk citer star trek..
pikiran dier xtenang..hahaha..
dok pk2..
btul kr keputusan dier ambik criteria limited edition tu..
yer la..
mahal ok.huhu

pas2 ok la kan..
aku ckp kt dier..
klo x pn..
ambik yg xlimited pn xper..
xrmai pn org pakai criteria tu..hahaha
(psss..nk sedapkan ati dier..ngee)

so as result..
dier pn tuko blik criteria denial wu tu..hahahaa
disebabkan xder pict jam..
den aku tepek bnder ni jeq..
bukti we all dh booking ok..hahahaha

c..boleh letak deposit dulu ok.



ok..
disebbkan dier xjd ambik yg limited edition tu..
meh aku tepekkan pict dier..

~SEIKO CRITERIA LIMITED EDITION~


amacam??
smart??x??
so wat??
my fiance suker jeq..hahahaah
harga die lebih rm600 ok dr criteria yg biase..
gilo!!

ok la e2 sajo..
daaa..

(psss...biasa2 kan diri ok.pas2 ni aku nk citer pasal persedaian lg..hahaah.lariksssssssssssss)

No comments:

Post a Comment