~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Monday, May 18, 2009

~Marathon~



aku nk updated secara marathon..
sbb ader 2 story yg aku nk citer..
tp disebabkan aku snap pict ckit jeq..
e2 yg kener updated laju2 tu..=)

yer la..
kan aku ckp..
aku bknnyer..
pemblogger yg tegar..
so pict..
snap pn ckit jeq la..akekekeke..;p

ok..
ni citer pertama..
ari jum ari tu..
aku n bdk2 ofis aku..
p melawat officemates ni..
dier baru jeq bersalin..
ala..
lahirkan baby tu..;p

kirenyer dier bersalin dh lamer..
tp we all jeq..
xsempat2 nk tgk dier..
yer la..
kater nk p konvoi kan..

tp by d time nk p tu..
org ni xleh la..
org tu xleh la..
so last2..p jeq la maner yg ader..hehe

baby boy..comel giloooooooooooooo..=)


sumpah..
e2 sajo yg aku snap..
len2 luper nk snap..huhuh..
teruja tgk baby..hahaha..wek..;p
smpi namer pn aku xigt..hehe

ok ni nk citer pasal ari sabtu tu plak..
hehehe..
ari sabtu..aku kener kijer ok..
jgn xcayer...
tp kijer jager booth jeq la..hahaha..

wat??penat gak ok.
korang igt xpenat ker??
dr pg smpi ptg meh..
ala..
aku jager booth kt karnival kerjayer..
saper p karnival kerjayer???
angkat tangan??

ooo..
yeahhhhhh...
aku nmpk sorang dh angkat tgn..
korang nmpk?
xnmpk??
ish2..
of coz la xnmpk..
sbb aku pn xnmpk..keh3x..

tp yg pasti..
si nad p..
hahahahaa..
saper nad??

taraaaaaaaaaaaaaaaa....


tu la nad..
muahahahaa..
xabis2 tnyer aku dh updated blog ker lum..;p
hambik ko..
aku letak trus pict ko..miahahaha..

ok kawan2 sekalian..
dier still single..
but not available lg ok..keh3x..

oo..
by d way..
we all mmg luper ok nk snap pict maser kt cna..
sumpah..
biler nad blah..
baru aku msg dier..
ckp rugi xsnap pict woo..huhhu
tp ok la kan..
at least aku dh tempek pict ko nad..muahahaha..larikssssssss

ok meh layan pict..

ni maser nk bik past visitor..


ni pemandangn dr atas..


maser tu..
xramai lg..
sbb pg tp biler petang..
ya allah..
pnyer la ramai seh..
letih aku..huhuh
seb bek blik ader org ambik..
hehehe..tq yang..=)

ok e2 sajo utk n3 ni..
jmper dilen n3 k..
daaa.


No comments:

Post a Comment