~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Tuesday, May 26, 2009

~Makan B.eS.a,R..(^-^ )~



idak ler besau maner pn..
tajuk jeq gempak..keh3x

ni citer pasal smlm..
smlm sedang aku memasak..
(chewahh..ayat skema..;p)
tetiber adik aku kol ckp nk blanjer aku mkn..

ish bdk ni..
aku dh masak baru nk blanjer mkn..
tp sbb org nk blanjer kan..
aku on jeq la..
even dh masak pn..miahahaha

aku mcm pelik jeq..
tetiber dier nk blanjer aku mkn..
heheheeh..
dh lamer dh dier xblnjer aku mkn sbenonyer..
tetiber smlm dier nk blanjer aku mkn.

mcm pelik jeq kan..
tp ok la..
org nk blanjer mkn..mkn jeq la kan..
banyak songeh plak..hahaah..;p

so seperti yg dijanjikan..
dier pn ambik aku kt umah..hehee
skali tnyer pnyer tnyer..
alhamdullillah..
dier dpt rezki lebih bulan ni..heheh
e2 yg dier nk blanjer aku mkn tu..

cess..
dh lamer dh dier tggu..
akhirnyer..
dpt gak ek ko wit tu..hehe

xper2..
aku tumpang gumbira gak utk dier..
sbb nnti aku leh pow dier..hahahaha..

paperpn..
kredit r kt adik aku..
sbb dier xluper kt akk dier ni..hehe
n xluper kt family dier..
alhamdullih..
rezki aku nk kawen..hahaha
leh x gitu??keh3x;p

oo..
si beliau??
si beliau adalah bz ok kt ofis..
yer..
even dh kul 8 pn..
dier still kt ofis lg..huhuhu
so..
xdpt la nk tlg yer yang..;p
(saper suh blik lmbt..hehehe)

so ni la adik aku..


ni lak akk dier yg tgh khusyuk mkn..hahaha


ooo..
sila abaikan aku yg serabut tu ok..hahaha
so wat??
suker la nk serabut2 pn..
ader aku kesah??lalalala..;p
(psss yang..klo kuar ngn u i pakai comel2 k..miahaahha..lariks)

ni lak menu yg we all mkn smlm..


close up siakap 3 rasa..


yang..
u sangat rugi ok smlm..
banyak giler we all order..hahahaha..
xdpt den nk tlg..lalalala;p

adoila..
mkn mcm mkn utk 5 org..hahahah
tp xper la..
dh org nk blanjer mkn kan..
mkn jeq la..hehehe

adik aku adalah kelako ok..
siap nk test 3g ngn my fiance..keh3x
mklum r..
dier baru tuko hp baru..hahaha
seb bek..
u layan kan yang..hehehehe

paperpn..
tq la kt adik aku..
sbb blanjer mkn..hehe
ok la..
e2 sajo utk kali ni..
daa..


No comments:

Post a Comment