~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Thursday, December 10, 2009

~new Me..wink (*_^)~


saat yg di tunggu2..
hahahaha...
apakah?

yer la..
dulik la..
if u all xtunggu2 pn..ngee
ader aku kesah??;p

xder la..
sbenonyer..
aku nk publish pict full aku berunifrom..(shy)
hahaha..xleh blah..

tp atas permintaan ramai..
n atas keprihatinan aku kt korang2 yg nk tgk aku beruniform kan..;p
so...

tadaaaaaaaaaaaa....;p


posing terbaik..wakakaka


ops..kaki ku terkangkang plak..;p


so..
e2 saja la utk tatapan kali ini..
hahaha..
abis ok utang aku ngn korang..
setel...

opss...
siler tutup mulut anda yg ternganga e2 ok..
tau..
aku comel kan?kan?kan?

wat?
xcomel aku beruniform??
lantak la kan..
ader aku kesah??hahaha...
bwek...;p

ok..
last skali..
selamat bercuti utk mereka2 yg duk kt negeri selangor..
termasuk aku..hahaha
jgn jelesssssssss...
sekian..daaa..;p

3 comments:

  1. tak chumelll..ko takleh pakai baju seksi g keje lg nnt..wekkk

    ReplyDelete
  2. ello..
    e2 time kijer..
    kener la sopan santun..
    lgpn..
    aku kan gadis melayu terakhir..
    maner ader seksi2 ni..hahaha..
    larikssssssssssss..;p

    ReplyDelete