~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Friday, December 4, 2009

~ Pas KEselaMAtan~


olla..
bertemu kembali..hehehe
sumpah..
aku baru tau mmber batch aku..
ader kad reader..hahahaa
e2 pn..seb bek aku tnyer..
klo x..mmg kener tggu aku blik kl la..
baru aku nk upload citer baru..wakakaka

ok..
korang pn msti tertanya2 kan..
apa pas keselamatan tu??
ala..smua org pn ade pas keselamatan kt ofis kan??
no..no..no..
ini pas keselamatan..ada len pnyer..hahaaha
sbb aper len tau..
meh aku tunjuk..;p



yezza..
pas keselamatan airport tu..
apakah??giler la..
xpaham??
ok..dgn adanya security card tu..
aku dgn segala hormatnya..
boleh p kt mana2 kawasan larangn kat airport tu..

maser nk p wat security card..


hehehe..nek bus tu..;p


security card tu..
bkn semua org boleh buat ok..
org yg kerja dekat klia jeq la kan leh dpt pas tu..
nk wat kad tu pn..smpi kener cek nama kt pdrm
n kementerian dlm negeri ma..
giler secure btul..;p
ello..klo ko pengganas..xkn dier nk bg security card tu kt ko kan..
xmasal2 kapal terbang tu meletup..ngahahaha
yer la..kot la ko pengganas kan,ko letak bom kt dlm flight tu ker..wakakaka
e2 yg kener cek nama b4 boleh buat pas tu..

lagi satu..
kelebihan kad ni la kan..
klo mak pak aku nk p haji..
aku leh anto dier smpi dier kt flight tu..hehehe
yer la..
klo org len..smpi tmpt dier berlepas jeq kan..
tp aku??
special ckit..hehehe
(pssss..pas2 aku leh p kt kedai bebas cukai..hip..hip horeyyyyyyy...(*_^))

ni kad dier..;p


oo..
sila abaikan muker aku yg cute tu yek..hahaha
kad ni..klo ko nk p maner2 tmpt yg terlarang..kener swipe la yer..
tp harus dingatkan yer..
kad ini..aku xleh suker2 hati jeq nk guner..
ade batas la kan org ckp..;p
so plizz eh..jgn suh aku blikan barang2 yg murah kt zon bebas cukai tu..;p

pemandangan dr ofis aku..


comel kan??
kt kawasan yg ctu pn..
kirenyer aku leh p ok..jangan jeles..;p

ok la..
banyak bnder aku nk citer..
tp satu2 la eh..hehehe
berjumpa di len entry..
daaa..

(psss..mlm ni aku nk p angkasapuri RTM..apakah?xmasal..adesss)

5 comments:

  1. ape la sgt zon bebas cukai tu beb (jeles)..klu ko dpt g kat area kapal terbang parking pon nak wat pe???tolong punggah brg ke?hahaha..ko baik2 sket area tu..takut kapal terbang tak nampak ko mase nak parking

    ReplyDelete
  2. aku cabar ko...kuarkan duit syiling.....toreh dinding kapal terbang tu..

    lukis bentuk love-love.


    hahahaaaaa

    ReplyDelete
  3. hillary_puff : p kt area parking tu..konon2 nk raser la kan..cmner bentuk nyer berada d tengah2 padang tu.wakaka.(beb..xleh jalan kaki..dier akn ada kete dier)

    hadi : boleh beb..nnti aku buat..aku leh masuk kt bahagian hanger (btul2 kan kapal terbang).
    klo aku leh wat..ko nk bg aku aper?)(smbil angkat2 kening2..;p)

    mamok :hehehe..meh la masuk kastam..ngee

    ReplyDelete
  4. nak tumpang nek keta tu..cool~

    ReplyDelete