~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Tuesday, December 29, 2009

~saPER kaTER??~



olla..
camat petang smua..
giler berabuk blog aku ini..huhuh
fuh...fuhh..fuhh...tiop ckit..hahaha

ri ni aku ilex ckit..
so dkesempatan ini..chewahh(ayat pn dh skema..hahaah)
aku leh la updated aper yg terbantut selama ini..

saper kater??
ngahahaha..msti korang bingung kan?
saper lak yg berkater e2..adesss..hahaha
xder...
ni org kater la kan..
bkn ekau..bkn dier..bkn sesaper ok..

ok..
saper kater...
lepas masuk kijer goment..
dok kijer goyang kaki?
saper kater?saper kater?hahaha
xder sorang pn kater kan?hahaha

giler ko..
aku igt dulu2 mcm tu..
igt leh dok goyang kaki jeq..
skali..

hambik ko..


c..
bersepah ok mejer aku..
sangat xsuker..
apakah?
yess..
melambak ok kijer..
tp aku??



still maintain ma..
siap buat peace lg..hahaahha
watever...(gaya muker kerek)
kijer tetap kijer ma..
org kater..
demi nk mencari sesuap nasi,aku rela
walaupun banyak kijer...(xmasal..hahaha)

ok..
sekian saja..
daaaaaa

No comments:

Post a Comment