~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Tuesday, December 15, 2009

~ R.E.Z.E.K.I??~


olla kengkawan..
bertemu kembali di hari ini..hehehe
amacam??
tertunggu2 ka aku mengupdated?ngahahaa

wat??perasan??
dulik la pn klo korang xtunggu..ngee
ok2...
paperpn..
korang tggu ker xtunggu ker..
aku tetap berterime kasih ngn korang
sbb sudi mmbaca blog aku..chewah..;p
tanpa korang..saper la aku kan..ahaks..hahaha

rezki??
aku percayer..masing2 ader rezki masing2..
btul x?
den..citer pasal rezki..
alhamdulillah..
sejak2 nk mendirikan masjid ni..
rezki mencurah2..alhmdulillah..
syukur pada mu ya allah..

nyway..
ri sabtu ri tu..
en tunang booking ni..



yup..
tp harus diingatkan yer..
booking only..
final decision blum diputuskan lg..
en tunang mempunyai masalah pilihan u alls..;p

close up..


letak duit booking..hohohoh


if we all xjd ambik ni..
maka..duit booking we all secara auto akn ter "burn "
dgn sendirinya ..huhuh
tp paperpn..
biarlah masa yg menentukan..
aku xbrani nk berkater2 lg..
insy klo ader rezki we all..ader la tu nnti..

so..
just wait n c..
den sekian saja utk hari ni
daa...

No comments:

Post a Comment