~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Monday, December 7, 2009

~unifORm..( ^-^)~


ok..
meh aku citer serba sedikit pasal uniform aku..
ala..
dulik la..klo korang xmo tau pn..
aku tetap nk citer..hahahaha
(psss...aku sbenonyer jakon..wakaka)

we all kt cni pggil gadget2 baju..
sbb bnyak sgt bnder kt baju we all yg nk kener pakai..;p
utk pengetahuan korang..
we all kt cni..
dr kepaler smpi la kaki..
smuanya dpt free..
(pss..unles yg private2..hahaha)

tudung+ stokin


handbag..


kasut..ade tulis kdrm tu..hehehe..;p


n last but not least..;p


close up..


hahahaa..
leh teka ker x?
of coz la korang leh tteka..
very d easy..tgk pn dh tau,e2 uniform aku la kan..;p
very excited u know..lalaalalala..;p
sowang dpt 3 pasang lg...hehe

tadaa..


amacam?(angkat2 kening)
boleh imagine ka aku pakai unifrom tu?;p
oo...
jgn imagine len dh la yer..hahahha..;p
sekian saja..
daaa...

(psss..nntikan pict aku berunifrom k..lalalaala)

5 comments:

  1. aku dah terbayang dah..

    ReplyDelete
  2. Aku tak bleh dowh masa kau tanya aku dulu..
    "diorang bagi uniform 3 je, lagi dua hari nak pakai apa?"..
    LOL..
    Tak kan lah nak bagi 5 set pulak..
    hahaha..

    ReplyDelete
  3. hillary : dey...ko jgn bayang bndr len dh ler..hahaha

    mok : hahaha..e2 la pasal.tp btul wat.ko bayang r.dpt 3 pasang jeq.abis lg 2 hari tu..aku nk pakai aper?hahaha

    ReplyDelete
  4. takyah pki pape

    ReplyDelete
  5. hillary puff : hahaha..budussssss

    ReplyDelete