~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Tuesday, July 28, 2009

~B.E.L.A.J.A.R???~



apakah?
korg msti xcayer kan..huhuh
aku tetiber kan..
macam teraser nk belajar memasak la..hahahaha

wat??
yer la..kater lg 7 bln kan nk berlangsung kan..
adehhhhhhhhh...
giler la..cmni..aku dh ler xhustle lg..
adoila...
(en tunang..boleh ka mkn luar ari2?miahahaha)

ok2..
naper tetiber aku teraser nk belajar memasak..
sbb aku jmper blog mari jom singgah ni..
adoila...
supreb btul akk ni masak..
udah ler sedap2 plak tu..
gegeh ok..serius..

meh tgk contoh akk tu masak..












adoi..
meleleh ni air liur aku ni..
psss...yang..nnti lepas kawen..
umah kiter ader tenet kan??
cool..(*_^)
leh blajo dr blog akk ni..

hehehe..
sekian..
time kasih..
sy sudah lapo..
mau cari sumthing utk dimakan..huhuh


No comments:

Post a Comment