~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Monday, July 27, 2009

~saYEr PUnYEr~



ni citer pasal ari ahd ri tu..

kan kt n3 persiapan ni kan aku ader citer..
yg aku dh book jam aku kan??
so setelah lebih 2 bln..
baru aku nk p ambik n bli..miahahaha

bkn aper..
biler dh cuak2 n afraid ni..
baru terkedek2 nk p ambik..heheeheh
biaser la..namer pn manusia kan..miahahaha

oo..
e2 deposit,adalah burn rm50..
sbb en tunang xbik ngn dier kan..
fuh..
seb bek burn rm50 jeq..
so aku la untung..hehe
mekasih en tunang..ngeeee



e2 intro jeq..
aku xbli pn jam ELLE tu k..
beg jeq beg tu..
ala..korang pn dh tau kan aku beli aper..
dh sah2 kt resit b4 ni ader tulis or
aku mention namer jam tu bnyak kali..hahaha



yer..
sayer beli jam ESPRIT..huhuh
do no y..tp aku suker design2 dier ok..



xnmpk kan??
so..

close up..(*_^)


huhuh..
aku asal nk beli barang jeq..msti nk confius2..
pas2 biler tnyer en tunang..
msti dier suker aper yg aku kureng..
tp kan..yg pelik kan..
aku p ikut lak tu pilihan dier..hahahaah
wat ever..
janji dier nmpk aku lawa time aku pakai..hahahaha



ok..
setel sudah satu barang..
pasni..nk kener beli barang len plak..
thinking..thinking..thinking..
daa...


No comments:

Post a Comment