~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Wednesday, July 15, 2009

~S.A.M.B.I.L~



Lately..
banyak jeq bnder aku nk citer n upload
tp..adehhh...
apakah??

"bos..biler mau dpt e2 laptop..."
xder laptop..kijer xleh wat woo bos..miahahaha..lariksssss...
*matik la..klo bos bacer..miaahahaa*

ok..
meh aku updated maner yg ader dulu eh..
sejak smlm kot..aku adalah menyambil2..
apekah??
ello..
aku pekerja dedikasi gak wat..
sbb aku sambil2 ok..
yer la..
sambil wat kijer..sambil search2 pasal perkahwinan kt tenet..kah3x..

ala..
bkn slalu pn aku wat..
(pssss..xslalu ker??hrmmm..hahaha..larikssss)
smlm aku search pasal doorgift..
ala..bnder yg kiter nk bg kat temau if dier dtg on my big day nnti..ahaks..
ello..
search dulu ma..bkn excited ok..lalalala

search pnyer search..
skali aku terjumper doorgift ni..

gift box


v-box



kalender..


perghh...mmg comel siot smua gift2 ni..
tp..
apakah??
harga adalah agak mahal..
arghhhhhhhhhhhh...
cmner ni yang??

muler2 igt nk bg kt para tetamu yg dtg nnti..
tp..
adeh...biler pk2 balik..
mmg botak la aku klo nk bg bnder tu..
e2 blm masuk mknn or bnder2 yg ko kener letak dlm tu lg..
adehhh...serius..mahal..*sigh*


haih...
tp tgk la nnti..
kot la ade rezki lebih kan..
boleh la bg kot..miahahaah

xpn kan..
aku igt nk bg kt para2 VIP jeq..
hahahaha..
abis ler..xsurprise ler klo korg dh tau doorgift cmner ek..
so waT??
ader aku kesah..keh3x

klo ikutkan aku..
antara gift box ,V-box n kalender tu..
aku lg suker idea V-box tu..
ala2 comel gitu..

tp..
V-box tu lg mahal dr yg len2..
huarghhhhhhhhhhhhhh..sob..sob

ok la..
nnti aku citer lg pasal bnder yg aku dh search..
termasuk bnder yg aku dpt dr mok..hehehe
(psss mok..nnti aku publishkan idea ko..nak???20%..ok??hahaha)
daaaaaaaa

No comments:

Post a Comment