~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Friday, July 17, 2009

~H.O.N.E.Y.M.O.O.N??~



ok..
bnder ni dh lamer dh aku nk update..
tp mcm yg aku citer 2 la kan..
malassssss wooo...nk on off hp semater2 nk transfer kt desktop..
adehhh...

tp kali ni..
aku gegehkan gak la..
sbb aku raser..dh bnyak dh pict kt dlm hp aku tu..

so..
kirenyer..
ni citer 2 or 3 mggu yg lepas yer...
yer kawan2..sudah lamer dh yer citer ni..
huhuhuhuh...

honeymoon??
ha..nk citer la ni..hehehe
korang igt x..
lately kan..
AIR ASIA ngn MAS berlumba2 wat offer tambang murah ke destinasi terpilih..
tp due tu date yang dier all tetapkan la utk flight tu yer..huhuh

hehik..
nk dijadikan ceriter..
maser 1st time air asia buat tu..
ader destinasi ker malaysia jeq..
so secare spontan...
my abg syg kol aku tnyer nk p ker x..

aku????
aku xder hal beb..
kt malaysia pn malaysia la kan..
janji murah..miahahahaha

So..ni la hasilnyer..hehehehe


nampak x??
xnmpk??

ok..close up..(*_^)



yer...
ke langkawi yer kawan2...
my abg ckp..
ni konon2 ala2 honeymoon la kan..keh3x
yer la..
ko tgk la tarikh tu bln n tahun baper yer..ngeh3x

langkawi pn langkawi la yang..
i xkesah..
janji dengan u..auwwwwwwwwwwwww
(miahahahah..geli ok aku..lalalalaal)

ha..
serius murah ok..
xcayer..
meh aku tunjuk bukti..



c....
rm30 sajer ok utk 2 org p balik!!!!!!!!!!!!!!
giler ko..
murah bangatttttttttttt tu..
udah ler p balik..
apakah??miahahahaha

hehehehe..
kan dier yg beli on9 kan..
pas2 dier siap leh ckp lg..
"klo burn pn tiket tu xkesah.."
sbb murah ok..kah3x..

hehehe..
yer kengkawan..
we all ader perancngn len..
ehem3x..
ader la...
insy nnti klo jd..aku citer la yer..

ok la..
e2 sajo..
daaa..


No comments:

Post a Comment