~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Monday, July 27, 2009

~WAYANG dan WAYANG LAGI~



aku kan bnyak jeq bnder nk citer kan..
as usual la..
once dh bersemangat..
asik dok updated jeq..
tp klo kemalasan melanda..
adehhh..
xdpt la nk tlg kan..huhuh

ni citer pasal ari jum n sab2 mggu lepas..
ari jum tu..
we all tgk midnight citer ni..



miahahaha..
sgt la lawak ok citer ni..
apakah?
aku dh ler tgk midnight..
mater pn ala2 nk ngntuk jeq kan..
tp biler tgk citer ni..
perghhhhhhhhhhhh...
mmg besh la..hahaah



nak2 biler bab org dulu kala yg kt atas tu..
hahaahah..
namer dier chakka tau..
mmg lawak..hhehehe



pd pendapat aku la..
citer ni mmg beshhhhhhhhh la..
mmg xrugi la klo korg p tgk pn..
klo korg ala2 ngntuk kan..
klo tgk citer ni..trus segar bugar ok..hahaha

pas2..
ahd mggu lepas..
we all tgk citer ni plak..



hehehe..
ala2 bdk2 jeq kan tgk citer katun..
ni en tunang la ni..
aku ajak tgk citer harry porter dier xmo..
so kesudahan nyer..
tgk citer ni jeq la..huhuh



hrmm..
ok .pd pendapat aku la kan..
citer ni kureng ckit la..
ntah la..aku myb xsuker sgt tgk kartoon kot..
tp xder la xbesh sgt..
ok la..



aku tgk wayang ni.
kebnyakkn nyer..mak ayh yg dtg bwk anak2 tonton..haahah
klo kapel2 ni..xramai sgt la..
leh dibilang ok..hahaha
perangai pn dh mcm bdk2 jeq we all..kah3x

ok..
sekian sajo utk n3 ini..hahaah
daa..


No comments:

Post a Comment