~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Tuesday, July 7, 2009

~HadiAh dr seBEranG~



ok..
ni pn citer mggu lepas pnyer..
baru nk updated ri ni..
yer la..lgpn,malas la nk transfer dr hp..huhuh

seberang??
yer la..
seberang lautan ok..hahaha
ok2..
sbenonyer adik aku yg lelaki tu..
dier kener p outstation kt sabah
yer..
adik lelaki aku yg ni la..


dier adalah seorang adik yg bagus yer kawan2..
ello..
bkn promote adik aku la..
tp dier mmg baik ok..
(ikut mood dier la..miahahaha)
yer..
dier igt kt we all satu family if dier dpt wit lebih..
or klo dier p outstation kt maner2..

ok..
sbgai bukti...
meh aku tunjuk..

rantai mutiara 4 my mum..


butang baju mutiara 4 my dad


n last gelang mutiara 4 me...(^_^)


coooooooooooooool...
sangat pndai ok adik aku pilih..
lg 2 adik aku tu dpt jam tgn..hehehe
dier ckp..
bdk2 xleh pakai mutiara..kah3x..

nyway...
special thankz la kat adik aku ni..
nnti klo ko p maner2 lg..
belikan lg tau utk we all..keh3x..
moga murahla rezeki ko..
aminnnnnn...

ok..
sekian sajo utk kali ni..
daa


No comments:

Post a Comment