~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Thursday, July 2, 2009

~uPdaTED~


lamer sudah aku xupdated..
banyak bnder nk citer..
tp..........................
xleh nk updated..
sbb bz ngn kijer..
bz ngn prob..
bz ngn abg syg..
hahahahha...
apakah??
aper kener mengene ek ngn abg syg..wek..;p

PANGG kt pp korang..
sila jgn pk yg bukan2 ok..miahahaha
korang ni bkn btul..
keh3x...

ok2..
weekend lepas aku lik kg smpi isnin..
e2 yg mcm ala2 bz ckit tu..biler muler berkerja..hehehe..
(chewaahhh..mcm bnyak kijer jeq kan..lalalala)

jum ptg esok pn..
aku lik kg lg..hahahah
yer..
aku lik kg lg yer kawan2..
sile jgn jeles...hik3x..
kali ni..aku balik sebb nak menemankan abg syg yg sowang tu balik..hehehe

2 my darling..
i tau..u xleh lepaskan i hidup bujang2 kt kl ni kan..miahahaha
yer la..
mggu lepas..u jadi bujang skejap kan..
patutnyer..
mggu ni i plak jadi bujang ok..
sbb u balik kg..
tp u jelessssssssssssss kan???
takot i merayap kan?kan?kan?miahahahaah..lalalala

ok..
i follow...
janji u support smuanya..lalalala..

back 2 story..hehehe
sbenonyer..klo korang perasan..
n3 b4 ni..aku ader tepek pict skali kan..
yer la..
kater laptop hilang..
kang sush klo nk transfer2 ni..
ooo..
harap maklum yer.
hp aku..tidak secanggih hp korang tu..ngeee

tp..
disbbkan ader bnder alah ni..



oleh sbb e2...(ayat skema)
aku pn dpt la mengtransferkan segala pict aku..
yg ader kt dlm hp ker dlm komp ni..
coooooolllllllllllllllll...(*_^)

tp..
probnyer..
leceh ko..setiap kali nk transfer..aku nk kener kuarkan simcard..
baper banyak kali da..
aku nk on off hp..huhuhu

den..
disebbkan e2..
ikut mood aku ok...if aku nk updated..
nk letak2 pict..
klo ghajin..aku letak..
klo x..jgn tnyer aku..
if xder pict kt n3..keh3x..

ok..
sekian sajo utk kali ni..
daaa..



No comments:

Post a Comment