~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Monday, March 23, 2009

~bEsdAy BOY~






yeay..
1st of all..
aku nk wish..
hepi besday kt bakal anak buah aku..ahaks..;p
(anak buah my fience)

mari nyanyi dulu..;p

"HEPi besday 2 u..2x"
"Hepi besday 2 Farhan"
"Hepi besday 2 u.."

FARHAN..besday boy..=)


ok2..tiup lilin..(amboi..bentuk "O" trus mulut..hik2x..;p)


alamak..
luper la nk tnyer besday dier yg ke baper..*hantuk2 paler kt dinding*
hahaha..bis ler,failed nk jadi auntie ni..lalalala..;p
(psss yang..u igt ker besday a'an ke baper..;p??)

meh
aku tepek pict yg aku snap maser kt cna..

si comel aish..(adik farhan)


suasana rumah..


hik3x..
ok2..
meh aku tunjuk present yg we all bg kt dier..

tada...

badaman..


hahahaah..
btul ker badaman??
ker bidaman?
ntah ler labu..
we all pn xtau sebut..

ooo..
present tu..
actually we all balut ngn sampul hadiah ok.
tp biler dh bukak..
n bdk tu dh main pn bnder tu
baru aku terkedek2 nak snap pict dier..hahaha
sowi yer..
luper ok!!

so ok la..
janji budak2 tu seronok dpt hadiah..
hik3x..
si abg siap remindkan we all lg..
besday dier nnti..
jgn luper dtg bwk hadiah lagi..hahahaa
abis la u yang..
kener bli kan utk tiga2 skali lg..hik3x

overall..
sedap la masakn kak ina tu masak(future akk ipo)
superb ok asam pedas dier..
oo..
sayur cap cai dier pn sedap(btul ker eja??)
adoila..
smua pn sedap la kan yang kan??
pndai kak ina masak..hik3x..
nnti leh mintak resepi dr dier..ngeee..

ok la..
sekian sajo utk ri ni..
bertemu di n3 akn dtg..
hahahaa..
lalalala..;p


No comments:

Post a Comment