~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Monday, March 2, 2009

~yEaY...aDe gEng~



hihihih..
geng per?
geng aku nk mengumpat..hahaah

setelah seminggu lamernyer..
mok
cuber meloloskan diri nyer utk berchatting ngn aku..
satu satu bnder dier dh try upload..
tp still xleh gak..
giler tough r security tenet tempat ko tu..
smpi nk chat pn xleh..haila..

so selamer ni..
we all chat guner email jeq..
giler letih aku nk layan email..
dh ler lembap balasnyer..
pas2..klo bz..
xdan nyer aku nk jengok email tu..
at least klo chat ker kan..
leh gak r aku nk layan skejap2..huhuh

ari jum ri tu,mok dpt tau..
yg kt ofis dier..
leh layan window massenger..huhuh..
aku ni dh ler xpnah guner bnder alah tu..
mok lg la hampes..
hahahaha..

den..
ok ler..aku sign up la wm tu..
pas2 tggu r mok sign in..
tp aku tggu nk dekat baper jam..
xon92..hahaha
pas2 mok bg msg kt aku ckp xleh nk log in..

eee..
mmg la xleh log in..
sbb ko xsign up ok..hahahaha
lawak r..
pas2 td..
2-2 xgheti nk guner..
try pnyr try..baru gheti...muahahaha..

kiter org mmg bnyak topik nk bual..;p


ok..ni la mok..


hahaahah...
ya ampun..aku publish muker ko mok..
jgn mare yer...
baru famus ckit..muhahahaha

to huda..
ko cepat ckit sign in window massenger..
nnti aku leh publish muker ko kt cni gak..hahaha

sekian..
adiosssss.

3 comments:

  1. hahaha..
    nasib bek orang ramai memang kenal aku..
    wakaka..
    itu bukan gambar sebenar..
    gambar tu dah diedit jadik macam tu..
    gambar yang sebenar lagi elok..
    eheh~

    ReplyDelete
  2. euuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..
    prasan ok..
    aku ni kire baek gak ler..
    sbb aku letak pict ko pling elok skali..hahaha

    kepader sesaper..
    jgn terpedayer ngn pict tu..
    sbb aku letak pict pling elok skali..
    klo aku publish yg xelok..
    kompom korang xmo tengok..hahaha

    ReplyDelete
  3. macam kenal jerk mamat nih! macam penah dok serumah wakakak! tapi apsal bila tengok dari bawah lain macam? ada lobang besar lak wakkaka! sori la nok!

    ReplyDelete