~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Thursday, March 12, 2009

~wArm UP..;p~




hik3x...
tajuk n3 xleh blah..;p
ok2..
atas permintaan ramai..(ramai ker??;p)
meh aku publishkan aper yg aku leh publishkan..;p

~My MiNI PeLAMIn~


close up..;p


*mini pelamin ni..we all buat sendiri.amacam??ok x??
ooo..klo ader kekurangn tu..biaser la kan..
kater buat sendiri..msti la ader serabut ckit..=)
tp paperpn..aku puas ati ngn idea yg dicurahkan..(^_^)

~mY hAntArAn~

(1) Sirih junjung


(2) Bunga Rampai


(3) Baju Nikah


(4) Tuala


(5) Buah


(6) Kek


(7) CupcAKE


(8) Coklat


(9) Puding


close up pandangan belakang..=)


ok..
smua hantaran tu..
aku wat kt kedai pisb yang aku citer kt cni tu..
amacam??comel x??

alrite..
so sekian sajer utk ri ni..
hoh?
pict aku??
ok2..
aku tepek la satu..=p
sian kt korang kan..ahaks..
so







































tada..:p


akekekeke...
ok2..
kater warm up kan..
so kener la tggu next n3...
insy..
by ptg ni..
aku publish k..=)
tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..
daaa.


2 comments:

  1. eh..siap ade pelamin..
    sowie ok aku xdpt pegi knduri ko..
    jauh lew...
    InsyaAllah ko kawen nnt aku g..
    itupun klau ko jemput..huhu.
    nk tgok gmbr lg...

    ReplyDelete
  2. hehehe...
    xper2..
    baur tunang..
    off coz la kawen aku jemput ko ma..
    pict aku dh publish dah..
    tgk la yer..

    ReplyDelete