~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Wednesday, March 25, 2009

~ jAjAn + mELanTak = geMOk ~



hik3x..
smlm dtg sawan aku nk melantak..
tp bukan melantak nasi ler..
aku ni mmg ader habit melantak jajan2..hik3x..
jajan tu aper??
ala..mnder mcm kopok2 yg leh dibuat mengunyah tu..hahahaha

ntah ler..
raser mcm besh jeq..
klo tengok2 tv smbil makan jajan ni..
relax beb..
xcayeR??
korang try ler buat nnti..ngeh3x

so smlm..maser on d way blik tu..
aku nmpk bnder ni aku trus bli..hohoh

jajan2 kesayanganku..hik3x


adoila..
aku nmpk kerepek pedas tu pn..
aku dh terliur maser lalu tu..hahahaha
aku cekau skali 3 tu..akekeke..
ala..
murah jeq..
3 rm5,1 rm2..
alang2 tu..
aku ambik ler 3 kan..hhehehe
1 kerepek pisang,2 kerepek pedas..nyum3x

ooo..
tipu ler..
klo aku ckp..
semua tu..
aku leh biskan dlm maser 1 ari..hahaha
2, 3 ari gak la kot..(kot ok..hik3x)
air dutch lady tu..
harus la ader kan..
kegemaran tu..=)

kerepek pedas..nyum3x


close up..


pas2...
minum ngn air ni..

dutch lady kegemaranku..(*_^)


eeee...
mmg superb ok kerepek pedas dier..
kerepek pedas dier jenis kerepek yg basah tu..
sush woo nk jmpe kerepek pedas basah kt kl ni..
adoila..
leh nngis aku ckp ko klo mkn..hahahaha

lalalalala...
tgk tv..
sambil mkn jajan smabil goyang2 kaki..
pas2..
samibl nyanyi2..
"aper yg penting..kerjasama"
(nynayi mcm dlm citer wonderpat tu..hahaha)

lariksssssssssss....;p

ok..
sekian sajo..
daa...


3 comments:

  1. sebenarnya tadi pon aku lunch dengan air dutch lady strawbery..

    hehehehe....

    ReplyDelete
  2. eleh mok 2 pon nk citer gak ker?

    ReplyDelete