~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Tuesday, March 24, 2009

~LoNGGaR~



apakah??
aper yg longgar??
haipppppp...
korang ni pk bkn2 eh..
dush masing2 nnti kang..hahahaah

ok2..
meh aku nk citer ckit..
ala..
ni ha..
cincin tunang aku dh longgar..
(yang..nak cincin baru leh??hahaha..lariksssssssssss..;p)

wat??
yer..citer pasal tunang xabis lg..hahaha
so wat??
baru baper mggu jeq pn aku tunang kan..
msti la aku akn citer pasal ni jeq..;p

meh aku tunjuk bukti..


c...
smpi senget2 dh aku pakai..
xcomel kan?
xnmpk permater dier..ahaksssss...hahaha
tp serius longgar beb..
hrmm..
msti aku dh kurus ni..hahaha
jgn jeleeeeeeeeeeeeesssssssssss...
lalalala..;p

ok betulkan balik cincin tu..;p


apakah??
asik2 kijer aku btulkan cincin tu..
menggangu konsentrasi aku utk bekerja ok!hahahaha..;p
tp xper la..
kater nk nampak kan permater dier kan...
n nk nmpk kan yg aku dh bertunang kan..hahaha
so btulkan jeq la tnpe bnyak soal..hik3x..
larikssssss...;p

sekian..
daaaaaaaaaaaa...

2 comments:

  1. slalunya cincin tu longgar orang kata nak dapat madu! coz nanti leh kongsi idup, kongsi cincin n others ngan madu kita tu! wakakak... just jokes k...

    ReplyDelete
  2. apakah??
    adoila..
    ko jgn memain redz..
    aku nk nngis pn ader..
    nk gelak pn ader ni..hahahaha

    ReplyDelete