~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Friday, March 6, 2009

~sAyEr sAyAnG diEr...(^_^)~



wink2...

n3 b4 ni kan aku ckp..
smlm aku nak pow dier sumthing kan..

hehehehe..
seb bek dier igt temujanji tu..
klo x..
mau aku majok nnti..chewahhh..;p

so smlm sbenonyer aku p cni..


ala..
msti korang tau pnyer aku cari aper kan??
malas nk p jejauh sbb kt area umah aku tu..
aku dh berkenan ngn satu contect lense maser aku p usha sowang2 ari tu..;p
dah berkenan tu..
harusla kan bwk si dier...
kater dier nk sponser..lalalalaa

ooo..
gamba adalah kabur..
harap maklum yer..
sbb i guner hp canggih sgt gitu..;p

so ni ler yg aku dpt hasil dr "mengepow" dier..;p


hik3x..
n3 b4 ni kan aku kater..
aku nk bli 1 day pnyer contect lense jeq kan..
tp smlm..
alang2 ader org nk sponser kan..
aku ambik la yg mahal n berkualiti ckit..;p
den aper lagi...
terus la yg 1 bulan pnyer aku ambik..akekekeke
nyway..
tq yang sponser contect lense tu..sayang bangat samer kamu..=)

hehehehe..
pekerja dier bagus la..
lembut jeq aja aku care nk pakai..
yer la..kater 1st time pakai kan..
harusla diajar dulu..huhuhuh

pekerja dier kater..
kener biaserkan ari2 pakai CL ni b4 hari bersejarah..
at least 3 or 4 jam sehari
so xder la mater aku terkejut nnti..hik3x..
tp apakah????
pg kerja pakai CL??berwarna lak tu??haila..
tp aku pakai jeq td..hahaha
dulik r..;p

mlm td pn aku pakai..
1st time pakai..
paler ader pusing daa...hahahaha
pas2 mater pn merah2 jeq..huhuh

so ni smlm maser aku dh bukak kt umah.nmpk ka warne aper??;p


ok2..
aku tau xnmpk..
meh aku close up ckit..

ha..nmpk kah??hahaha


ni lak ubat dier..


oo..
citer pasal smlm..
smlm gak la..
aku dpt cupcake aku..hehee
nice...
comel jeq akk wati tu buat..
tp sbb aku excited gilo..
pict pn luper nk snap ok..hehehe

xper2..
nnti aku snap..
maser ari bersejarah ok..;p

ok..
sekian sajo utk ri ni..
ooo...
cop2..
paper pn..
aku nk dier tau..
yang aku mmg sayang kt dier ok..*shy*
eeee...
so wat??
blog aku kan..
suker la nk ckp paper pn..;p
daaaaaaaaaaa..

2 comments: