~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Monday, March 2, 2009

~bOrOnG n Contact LenSe~



hrmmm..
actually..
xder la borong pn..
tp tempAt yg aku p bli barang smlm tu..
dier ala2 jual borong gitu..
ala..jual skali banyak2 tu..ngeee..
tp xsmua la..n yg pasti..
mknn mmg dier ader jual borong2..

aku p kt cni...


pict luper nk snap..
sumpah luper..
yer la..kater bz kan ngn barang2 yg aku dh list kan(xder la listkan pn)
pas2..
sambil2 tu.. cari keperluan2 len kt tesco tu..huhuhu

ni yg we all rembat..


muler2 bawak bakul..
skali biler dh lamer2..
xprasan dh banyak yg we all cekup..
so kener la ambik troli lak..

pas2..
p la focus point kt tesco tu..


konon2 aku ni..
berangn la kan..
nk pakai contact lense maser hari bersejarah tu..;p



even xpakai spec pn,tp aku tetap nk pakai gak contact lense tu..
dulik r..aku yg nk tunang kan..hahahaha
so wat??
ader aku kesah..lalala;p

tp maser aku p usha kt focus point tu..
dier jual skali 5 pasang da..
aku nk sepasang jeq..
xpn 2,3 pasang tu,kire ok lagi la kan..
ni 5 pasang ma..huhuh
aku nk wat per jeq lg 4 pasang tu..
so..
xjadi beli lg..

aku nk bli yg pakai buang dlm maser 1 ari..
e2 yg xder jual sepasang kot..
kener bli set pnyer..huhuh..
tgk ler cmner ri ni..
klo aku ghajin..
aku p usha kedai kt area umah aku tu..
(klo ghajin r..huhuh)

oo..
contact lense tu..
just perancngn jeq...
tgk ler cmner nnti..
sama ade aku pakai ker x..
tgguuuuuuuuuuu...;p
daaaaaaa...(^_^).

No comments:

Post a Comment