~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Thursday, March 19, 2009

~soUvEniR~



ok..
maser b4 majlis bersejarah tu..
aku kan dok citer..
aku cari souvenir utk diagihkan
pader pihak lelaki kan..
so..
meh aku tunjukkan..
aper souvenir tu..

ni ha dier..


e2 la beg kechik yg aku war2 kan ari tu..
oo..
pict dlm plastik tu..
aku luper nak snap..
tp yg penting..
dlm plastik tu
ader gula2+sumi+cokelat nips+keropok+cokelat
(tq yang..tambah kan gula2+cokelat..=> )

meh close up ckit..

beg kechik..


sapu tangan..


beg gula2..ahaks


bunga telur..


ok..
smua tu..
aku xdpt meraser..
sbb dh abis.sob..sob..=(
tp yang penting..
bunga telur tu..
smua mak cik2 aku berebut nk warne purple..hahaaha
apakah??
silver pn lawa wat??kan??

ok..
sekian sajer utk kali ni..
bertemu di next n3 k..
daaa..;p

No comments:

Post a Comment