~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Tuesday, March 3, 2009

~nGanTuk~



aku adalah mood ngntukz ri ni.
smlm padahal aku tido awal gak la kan..
tp dlm around kul 3 mcm tu...
aku terjager la plak..
asal ek?riso ker aku ni??
yer la..kater ari ahd ni kan..huhuh
tp aku raser bkn sbb tu kot..
aku mmg kadg2 terjager pg2 mcm tu pn..huhu
so e2 yg ngntukz tu..

pas2 td..
around kul 11 mcm tu..
ader meeting la plak..
tetiber jeq ader meeting..aduhai..

gambar sekadar hiasan


aku dh ler dudk mengadap ekon lak tu..
gilo..lagi la ngntukz ok..
mater dh kecik jeq dlm meeting room td..
seb bek posisi aku xmghadap big boss..
klo x..
kompom dier nmpk aku menguap pnyer..hahahaha

serius..
maser meeting td..
aku raser..
mcm aku duduk dlm bilik kuliah..hahaha
dengo lect ngajo kt depan..hahaha

pas2..
tengah meeting td..
ader ker si dier leh kol aku..
seb bek aku silent kn hp..ngeee..
(yang..u time ni la u nk kol tau..haila.time i free xnk lak kol..;p)
aku dh mcm cacing kepanasan jeq td kt bilik meeting..
yer la..
die ni,klo xpenting xder nyer nk kol aku time kijer..
bz la katakan..;p

skali..
biler abis meeting..
aku kol la dier balik..
ader ker patut..
dier ckp aku dating sbb tu aku xangkat kol dier..hahaha
aku dating btul2 ngn bos tu kan..;p
baru u tau nnti..hahaha.;p

haila yang..
u kol i..sbb u nk tau saper yg nyanyi lagu love story ni
apakah???
haaa..u nk bg kt saper yang??;p

ok..
sekian sajer biter utk ri ni..
adiosssssssss..

2 comments:

  1. huhu...
    aku pun ngantuk bangat ni..
    dh la ujan kt luar..sejuk glos..
    ble bleh blik umah nih.....

    ReplyDelete
  2. tau xper..
    e2 la pasal..
    ditambah dengan kesejukan ekon lg..
    mane xngntukz aku..haila..

    ReplyDelete