~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Monday, March 16, 2009

~pELbAgAi rAGam..:p~



hehehe..
meh aku publish ragam2 speanjang majlis berjalan or b4 majlis..
layanzzzzzzzzzzzzzzz..

malam sebelum big day..;p


c..my nenek gegeh wat kijer smpi mlm ok..=)


sebelum majlis bermula..


oo..mak cik ku,dh mamam lu..;p


ayah ku berdebar tuggu kunjungan..ahaks..;p


kanak2 lepak tgk tv di sudut len..


di satu sudut yg len..(^-^)


telatah si kecil..:p


my Cousin yg banyak membantu..=)


orang kuat ayah..hehehe


sibling my mum wih my nenek..(^_^)


ok last skali..
special thankz..
2 my best budies..

fathiah n dayah..


dier all ni..
tulang belakang aku masr majlis 2..
aku import dr kl trus..hehehe
tq frenz...
nnti korang nyer majlis..
insy..aku lak jd tulang blakang korang k...
sekian sajo..
daaa..

p/s:pict my mum..ader tp gegar la.so tggu gamba kt kamere canggih ckit k.
aku ambik time aku lik kg nnti..hik3x..lariksssssssssssss..;p



No comments:

Post a Comment