~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Wednesday, March 18, 2009

~tAnda iKataN~



ok..
disebabkan dh seminggu lebih aku bertunang..
meh aku publishkan pict cincin aku..hik3x..
so














tada..


xnampak??
ok..tepek pict biler kt tgn lak..;p



xnampak??
apakah??
ok2..aku admit..
mmg berkilau pn permater dier tu..muahahaha..lariksssssssss..;p
e2 yg kamere "canggih" hp aku xleh fokus kt cincin tu..
gpn kan aku ckp..
tggu aku lik kg nnti..
aku akn ambik photo dr photographer xbertauliah aku..
pas2 aku akn publishkn k..

so..
utk tidak menghampakan korang..
(muahahahaha..ayat xleh blah..so wat??blog aku kan,suker la..;p)
meh aku tepek pict close up..

close up..(6-6)


ok..
setel..
nampak kan??
(psss...e2 pn aku beso kan den save smpi 2 kali ok!)
so..
sekian sajer utk ri ni..
daaaaaaa..

(pssss yang..lelamer i tgk cincin ni..i makin jatuh cinter lak..ahaks.yer la,maser nk bli cincin tu kan,kiter siap argue lg..lalalala.nyway...tq yang.sayang bangat samer kamu..hik3x..lalalala.)


1 comment:

  1. cincin berlian ke??mcm btu biase jer sbb cincin tunang aku cincin berlian frm habib jewel,Desire collection x same pun kilauan dia..

    ReplyDelete