~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Tuesday, February 10, 2009

PISB ayer hitam,Johor.

aper tu PISB?
myb org2 johor jeq tau...
or org2 yg dh kawen or org2 yg nak kawen jeq penah dengo namer tu...ngeee
ok biar aku xplain ckit..
(psst..actually,aku pn baru tau bnder tu wujud kt ayer itam ;P)
PISB tu stand for PORCELAIN INN SDN BHD..
mcm2 ada jual kt kedai ni..
tp smua pn keperluan utk barang2 hantaran jeq la
dr yg dh siap utk diguna atau klo korang rajin n kratif, bli barang2 sendiri den wat kt umah..

klo xsilap aku la kan..
PISB ni ader 2 kedai kt ayer itam..
1 kt jalan ke bp,satu lg dekat dgn marrybrown..
tp yg aku p ni dkt area jalan nk ke bp tu..

actually..aku xsempat r nk snap pict kt PISB tu..
serius aku bz n xterpk pn nk snap pict..huhuh
tp ni aku jamukan korang dgn contoh2 yg aku dh search kt google..

c..banyak pilihan ok kt PISB tu..


giler mahal ok..klo nk bli yg dh siap pnyer..xmampu aku...;p


cantek kan?


serius mmg bnyak pilihan kt cna..
n murah2 lak tu..
n lucky la..
sbb maser aku p tu..
mmg ader less smpi 50% ma..
syukur alhamdullillah..=)

ok...
kepader sesaper yg nak cari barang hantaran utk tunang or kawen..
aku suggest p ctu la..(klo org luar dr johor..xdpt den nk tlg..;p)
n one more thing..
less 50% tu promotion dier smpi 8/3 ni..
tp 50% tu,utk pemegang kad jeq..
so xgheti2 ker nk wat kad kt ctu..hehehe.
daaaaaaaaaaa...

1 comment: