~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Wednesday, February 11, 2009

24???ok ker??!!

kawen age 24??hrmmm...









hanye e2 la kater2 yg mmpu keluar dr bibir aku..
ntah ler kadg2 penah gak aku terpk..
ok ker klo aku kawen taun ni??
dh sedia ker aku ni??
dh kukuh ker ekonomi aku klo nk kawen taun ni?
haila...
kadg2 tu...
aku berserah je padamu ya allah..
aku yakin n pasti..
smua kejadian yg menimpa diriku ini,
ader hikmah disebaliknya.
amin.

sumtime..
terpk gak..mampu ker aku nk harungi liku2 kehidupan lepas kawen??
kedudukan kewangan lepas kawen??
tp biler denga pendapat dr org2 sekeliling aku...
rezki lepas kawen tu,insyaalllah ader...
aku go on jeq la dgn perancngn dr si dia..huhuh

tp btul ker aku ni?
taun ni??
24??wat??
serius ker aku ni??

hrmmm..
ya allah ya tuhan ku..
jika ini yg ditakdirkan utk ku..
aku redha ya allah..
permudahkan la jalan hambu ni ya allah..
sesungguhnya engkau yg maha pemurah lg maha mengetahui
amin.

2 comments: