~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Monday, February 16, 2009

~FinaLLy (^-^)~



hehehe..
aper yg finally?
ngee...;p
kan n3 b4 ni aku ckp..
aku p usha2 sumthing kan?
ala..
msti korang dh leh agak pnyer..
aper yg we all usha..

ya btul...
we all usha cincin..
penat wooo...
ari sabtu tu usha..
tp xjmper yg berkenan..
n finally..
smlm usha cincin baru ader yg berkenan..huh

tada....

hehehe..isi dalam tggu aku dh tunang nnti aku publish..;p


sbenonyer..
maser nk bli tu..
aku kekonfiusan ma..
aku nk design yg mcm ni..tp si dier yg nk design yg mcm tu..haila..

aku nyer design..
ala2 meriah gitu..
(so wat..aku mmg suker ok)
tp si dier ckp...ala2 mak cik..huh

konon2 design yg dier suker tu..
nmpk mcm elegent la kan..;p
ok..simple n nice..
tp halus sgt ler yang..
seb bek jari aku mmg kecik ok..

lamer giler aku kt kedai tu..
sbb konfius nk pilih yg maner..
aku suker yg meriah tu..
tp murah ckit ler dr yg dier suker..
siap tnyer kt salesman tu lg..
maner lawa..
dier leh ckp..
yg bf aku suker tu lawa..
ello..
ko mmg suker la kan apek klo aku ambik tu (aku gelarkan salesman tu apek)..
klo aku ambik yg tu..dh terang2 la komisen ko bnyak..
kan..kan kan??

tp akhirnyer..
aku ambik gak design yg si dier suker tu..
bkn aper..
sbb dier yg bayo kan..
so..appreciate la dier ckit..;p

biler dh pilih yg tu kan..
we all tggu ler apek tu kecikkan saiz cincin..
kater jari aku halus kan..
harus ler kener kecikkan..
saiz asal 13 tau..kener kat jari aku saiz 10.5..hahahaah
giler kecik kan jari aku?
so sesaper nk bg aku cincin..
igt ok!!saiz aku saiz 10.5..lalaalala ;p
daaaa...

p/s:yang..i raser u kener pegang la cincin tu.sbb kalo i pegang,ari2 pn i cuber kt jari i yg halus ni..muahahaahah.nnti dh xder seri ma..;p


No comments:

Post a Comment