~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Tuesday, February 17, 2009

~hEro Ku ;p~



hahahaah..
aper hero2?
ni bkn citer hero kt tv tu ok..
tp citer hero aku..wek ;p
paperpn..
aku kener ckp thankz dulu kt my hero..;p

"tq yang..sbb temankan i..sayang bangat samer kamu ;p"
(psss..i tau u bacer..lalalala ;p)

naper??u all geli geleman???
eee...
bio la..
blog aku..
suker la nk syg kt sesaper pn..muahahaha
(sila jgn ambik hati k ;p)

ok..
kepader sesaper yg xtau hero tu aper..
meh aku xplain ckit ;p
ala..pasarayer yg jual2 barang keperluan tu la..
mmg la xbesau maner pn..
tp aku raser..
bnyak gak la cawangn hero ni weh..

ni ha bentuknyer..


ok..
smlm dlm around kul 8 mcm tu..
aku p kt ctu ngn si dier..
hehehe..
dier kener teman kan aku p hero..
yer la..
saper lg kan nk teman kan aku..
kang ajak org len..mare lak ;p
gpn..bkn ker u kener praktis ma temankan i..hahahaha
nnti dh kawen..xder la jangal kener temankan i..akekekeke ;p

ntah ler..
tetiber jeq aku raser mggu ni sawan masak aku dtg..
so aku ajak ler dier p hero tu sbb nk bli barang2 basah kan..
mklum la..umah bujang..
enggak ado barang2 keperluan ma..ngee..

c..gegeh ok dier teman kan aku ;p


ok..ni ler hasilnyer yg aku n dier rembat kt hero tu..


dier pn..beli gak ler..
tp bkn barang2 basah...
barang2 kering..leh gitu? ;p

so dlm nk dekat kul 10..
baru setel ok..
e2 pn..sbb hero dh nk tutup..hahaha
ntah aper ntah we all usha kt ctu..;p

pas setel..
we all pn blah p mkn...
pict luper nk snap r..
malu r beb..ramai org maser tu..hahaha
skejap jeq we all mkn..
sbb esok kan kijer kan..
xleh balik mlm2 sgt ma..
gpn xbek berembun gitu...
kater lg 2 mggu lebih jeq kan..hahahaha ;p
daaaa..

p/s:ri ni aku nk lawat yana.sian kt dier.dier kener denggi berdarah.bkn suspek lg ok.mmg kener.
e2 la aku n sarah nk p lawat dier jap kt spital kajang.paperpn,doakan yg terbaik utk yana k.


No comments:

Post a Comment